Vill du bli återförsäljare?

Ange sedan dina uppgifter nedan så kontaktar vi dig så snart som möjligt.

Forhandler

Kundinformation


DK

Klagomål

Om din vara är trasig, fyll i formuläret nedan för att vi ska kunna hjälpa dig på bästa och snabbaste sätt.

Eftersom vi ofta kan hantera klagomål utan att inspektera den fysiska produkten, ber vi dig fylla i formuläret noggrant så att vi har rätt dokumentation när vi kontaktar våra leverantörer. Reklamationer gällande tillverkningsfel ska skickas skriftligen till Zederkof A/S så snart felet upptäcks, men senast 36 månader efter leverans. För varor av andra sorteringen är tidsfristen 12 månader, dock endast för fel som inte var kända vid köptillfället.

Om ditt gods har skadats under transporten och fraktsedeln har kvitterats utan förbehåll, anses du ha accepterat varan utan anmärkningar. Invändningar måste göras vid leveransen (genom att underteckna fraktsedeln med en reservation). Om detta saknas kan Zederkof inte godkänna reklamationen. För förlust eller dolda skador måste reklamationen skickas till Zederkof inom 7 dagar från leverans, exklusive söndagar och helgdagar. Klagomålet måste göras skriftligen.

Zederkof A/S rekommenderar att mottagaren alltid tar emot varor med reservation för tryckmärken och skador på förpackningen. Kom ihåg att specificera vad reservationen gäller.

[ninja_form id=5]

1
Din korg

Inga produkter i varukorgen.

Hos Zederkof har vi alltid fri frakt vid köp över SEK 5000 exkl. MOMS!

Våra fraktpriser:
Beställningar under 499 SEK – Fraktpris 99 SEK
Beställningar under 999 SEK – Fraktpris på 249 SEK
Beställningar under 4999 SEK – Fraktpris på 499 SEK
Alla beställningar över SEK 5000: Fri frakt

Lagervaror skickas inom 2-5 arbetsdagar.