Klagomål
Om din vara är trasig, fyll i formuläret nedan för att vi ska kunna hjälpa dig på bästa och snabbaste sätt.
Eftersom vi ofta kan hantera klagomål utan att inspektera den fysiska produkten, ber vi dig fylla i formuläret noggrant så att vi har rätt dokumentation när vi kontaktar våra leverantörer. Reklamationer gällande tillverkningsfel ska skickas skriftligen till Zederkof A/S så snart felet upptäcks, men senast 36 månader efter leverans. För varor av andra sorteringen är tidsfristen 12 månader, dock endast för fel som inte var kända vid köptillfället.
Om ditt gods har skadats under transporten och fraktsedeln har kvitterats utan förbehåll, anses du ha accepterat varan utan anmärkningar. Invändningar måste göras vid leveransen (genom att underteckna fraktsedeln med en reservation). Om detta saknas kan Zederkof inte godkänna reklamationen. För förlust eller dolda skador måste reklamationen skickas till Zederkof inom 7 dagar från leverans, exklusive söndagar och helgdagar. Klagomålet måste göras skriftligen.
Zederkof A/S rekommenderar att mottagaren alltid tar emot varor med reservation för tryckmärken och skador på förpackningen. Kom ihåg att specificera vad reservationen gäller.
[ninja_form id=5]